START: 57,7 kg

57 56 55 54 53 52 51 50 49

5/4

5. dubna 2017 v 19:20 |  deníček
Dneska ráno jsem vstala, šla na poštu, na hlavu si napatlala Henu a po jejím sundání šla na trénink. Středy nemám školu, takže pohodička, ale učit bych se měla. Zítra do školy taky nejdu, protože musíme natočit jeden školní projekt a nestíháme. :D Odevzdávání je v sobotu a co máme? Nic. Stavím se tam pak jen na doučko. Jen chtějí holky ráno na snídaňku to ještě probrat, tak jdu, snad tam bude něco zdravého, kdyžtak vajíčka to jistí, ty mají snad všude.

Trénink docela šel, něco jsem vypilovala, jen fyzička furt vázne :/ a tak si v den, kdy nebudu mít trénink, což bude snad sobota, půjdu zase zaběhat. Možná to hecnu i zítra, to bude trénink jen ve formě hodinu a půl dlouhého ruského strečingu. (ruský = automaticky drsný :D) Možná tam ještě pak chvíli zůstanu na svůj vlastní trénink, ale dlouho to neplánuju.

Co se týče jídelníčku, pořád jím teď ty palačinky. Jsem uplně unešená jak z tak málo zdravých surovin (1 vejce,málo mléka, trochu vloček) může vzniknout něco tak skvělého a famózního. Doporučuju zkusit. Večer si možná dám ještě nějakou zeleninku, kdyby přišel hlad, chodím spát hodně pozdě.


Sn: zdravá palačinka
O: polévka z pytlíku (málo kcal)
Sv: 2x malá protein tyčinka
Sv2: polévka z pytlíku
Ve: zdravá palačinka s banánovojablkovým 100% dipem

+ proteinový nápoj

 


Komentáře

1 meavinka meavinka | E-mail | Web | 5. dubna 2017 v 21:54 | Reagovat

To tvoje Rusko... Umírám :D já měla trenérku na krasobruslení​ z Ruska :D vím tedy o čem mluvíš... xD
Jinak taky si někdy dávám podobné palačinky :3 jsou úžasné a dávám si je s tvarohem :33

2 vivien-for-ana vivien-for-ana | Web | 6. dubna 2017 v 12:37 | Reagovat

Ahoj, prosím, pro mou informaci - mohla by jsi ZVÁŽIT množství těch vloček? Kolik je to GRAMŮ - a jakou konzistenci má mít to těsto? více tekuté či tužší? Chci si je udělat, zní to moc dobře. Děkuji :)
Jinak, je vidět, že jsi odhodlaná, myslím, že s tímhle nasazením těch 5 kg dáš úplně v poho - ale být tebou, naplánuji si alespoň 1 -2 regenerační dny - ať se ti mohou pospravit polámané svaly (a ohlídej si v ten den přísun bílkovin) - pak ti i stoupne fyzička, svaly se ti budou moci zotavit a "zocelit" - jinak ten běh je na fyzičku asi vážně nejlepší - jde to pak hrozně rychle nahoru (vlastní zkušenost) + je dobré a motivující používat nějakou tu aplikaci (endomondo je supr - ale musíš si tam zapnout na mobilu ten lokalizátor (aby ti šlo gps) - nastav si tam pak výšku, váhu, z pohybových možností běh (je tam totiž i cyklistika či chůze atd. ...) a pak zapni, počkej až se ti rozsvítí zeleně gps ok a vyběhni - změří ti to ty kalorie, vzdálenost, i rychlost v jednotlivých úsecích, běhání mě baví hlavně s touto aplikací :D :) a doma to pak připoj na net a ono ti to ukáže i celkové klesání, stoupání atd. ...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama