START: 57,7 kg

57 56 55 54 53 52 51 50 49

Září 2017

20/9

21. září 2017 v 1:06 deníček
Ahoj krásky.
Váha dnes ráno byla 52,0 kg. Tzn o -0,4 kg méně než před týdnem. Není to moc, ale jím celkem dost, takže přesně akorát.

ukázka dnešního jídelníčku:

Sn: ovesná kaše (263 kcal)
Sv: 200g bílého 3,5% jogurtu s medem a holandským kakaem (165 kcal)
O: 3x malá proteinová tyčinka (529 kcaů)
Sv: pulka kornabgety s žervé a šunkou (221 kcal)
Ve: 100g šunky (118 kcal)

Celkem to dělá kolem 1296 kcal.

Pro někoho hodně, já se teď snažím nehladovět. Píšu si vše do kalorických tabulek a sacharidy ani nemám naplněné, naopak bílkovin víc, ale to mě nestresuje.. :)


14/9

14. září 2017 v 20:41 deníček
Je mi zvláštně. Na tréninku do mě trenérka stále jela, že jsem nějak zhubla. "Jsi nějaká pohublá. Co je, kolik teď vážíš?" zeptala se mě přede všema svým ostrým a zároveň vyděšeným ruským přízvukem. Každá moje odpověď byla nevim a pohled do země. Kolik vážím, proč hubnu, jestli hubnu dobrovolně.. a tak dál. Džíny na mně visí. Ale já se cítím líp. Jsem drobnější, roztomilejší, hezčí. Trenérka mi říkala, at uz hlavne nehubnu, ze uz tak mam dost vychrtlé nohy. (Ona, která měla anorexii musí tušit, že je něco špatně.) Nejhorší je, že já si to užívala. Užívala jsem si to, že se o mě někdo stará. Zajímá. Že má někdo starost... Sobecké, vím.

Když jsem jela z treninku byla jsem zmatená. Najednou mě přešla radost, že si někdo všiml.. dostala jsem trošku strach. Zhubla jsem kolem 5 kilo. Ono se řekně 5 kilo, je to málo.. ale já nikdy nebyla vyloženě tlustá. Taková normální. Takže to jde docela vidět.. Dostala jsem trošku strach, že co když mi to zase ujede. A jak jíst normálně? Jak udržovat? Co když přiberu? Já asi hubnout ještě chci. Jde mi o to číslo, chtěla bych třeba 49.. Což je divný. Nikoho to nezajímá, žejo. Ale mně jo. Bojím se, že mi to zase stoupá do hlavy. Mám to trenérce říct? Jak? Nebo si to nechat pro sebe?


12/9

12. září 2017 v 12:18 deníček
Čau kočky, dnešní váha 52,4 , takže sice opravdu maličko, ale něco dole. Jedu pořád podle kalorických tabulek, jím tak, jak bych jíst měla. Můj osobní život je ale na tři věci, chtěla jsem několikrát napsat, ale nějak jsem na to neměla sílu. Příští pondělí už jdu do školy a fakt hrozně ráda bych měla váhu pod 52. Tak uvidíme. Já doufám, že to nějak půjde. :) Co vy? Jinak s tím vážením.. občas skočím na váhu i častěji. Ale každý den ne. Ještě si musím zvyknout.


5/9

5. září 2017 v 11:30 deníček
Vypadá to, že se konečně tělo adaptovalo na nový režim. Začínám hubnout! (52, 8, takze mi tam sviti konečně zase 2!! <3) Asi jsem i málo pila, tak to třeba bylo i tím. Nicméně co bych chtěla začít dodržovat je vážit se jednou, max dvakrát týdně. Momentálně jsem ve stavu kdy se vážím ráno i večer a někdy z toho celou noc nespím. (Neptejte se mě, proč to dělám, prostě musím). Určím si dva konkrétní dny a na konci září je možná změním podle rozvrhu (nechci aby byl někdo doma).

Už teď mi máma říkala, že jsem zhubla. Ptala se mě, zda si s nimi dám večeři. Já že ne, že mám trénink a dám si něco cestou. Tak se zeptala co budu jíst a jelikož odpověď "proteinovou tyčinku" by ji neuspokojila, dlouho jsem přemýšlela. Začala si mě prohlížet a že mě zase začne vážit, ať přísahám, že nemám pod 50 kg (což nemám ani omylem, takže pohoda), no a trošku jsem zalhala, že mám 55. To mi ale stejně neveřila a už se do toho vsunul táta, že je to jednoduchý, že mě prostě budou vážit. (Aby jste pochopily, dřív jsem měla dost vážnou anorexii a 38kg na stejnou výšku, takže jakmile zhubnu a je to vidět, už jsem v hledáčku.) Ale s tím vážením stejně kecaj, to tvrdili i před pár lety když jsem začala blbnout, měla nad 50 kg a do mých 38 jsem nestála na váze ani jednou. :-D Až při léčbe a to ještě s obříma teplákama plnýma medajlí ze závodů a nikdy si nevšimli. Ale to je jiná story, tohle už snad nebude nutné. :-) Chtěla bych jen těch 49-50 kg.. ta čtyřka mě hrozně láká. Ale to je ještě dlouhá cesta.

Napíšu vám v bodech mé plány, kterými tedy začínám od dnes

- jíst pořád podle kalorických tabulek nastavených na hubnutí, držet B S T i příjem do 1195 kcal
- vážit se max dvakrát týdně - úterý + (xxxx)
- pít hodně (zelený) čaj



starvingwanderer: “@starvingwanderer 🌙🌷 ”

4/9

4. září 2017 v 11:54 deníček
Nějak mi to nejde. Nebo takhle, jím podle kalorických tabulek, mám nastaveno hubnutí, nezapočítávám ani trávení, ani pohyb. Dodržuji limit (do limitu cca 1150 kcal). Jediné mínus je, že nehubnu . :-D Říkám si, co se sakra dějě. Jím zdravě, abych nepřesáhla sacharidy, sportuju... asi musím chvíli počkat, než se tělo probere. Zkusím to tímto stylem ještě tento týden a když se nic nebude dít, najedu na starý systém. Možná je to tím, že málo piju. Zkusím se dnes pořádně prolívat zeleným čajem a uvidíme, třeba to najednou skočí dolů.


1/9

1. září 2017 v 22:39 deníček
Ahoj kočky,
tak dnes mám na kontě 1024 kcal. Vešla jsem se do limitu, tak jsem spokojená. Vešla se mi i sklenka vína a večeře (dušená zelenina - cuketa, lilek, paprika s dušeným kuřecím a trocha sladké chilli omáčky) s přítelem, kterou jsem uvařila. Snažím se mu teď alespoň ty pátky vařit, protože já jinak moc nevařím a to víte - bojím se, že by hledal jinde. Já sama si nevařím vůbec. Do toho jsem měla trénink, tak snad dobré. Klíčky od studia mám zase zpět, ale to je dlouhý příběh. Nicméně mám radost, tak snad mi je brzy zase neseberou, protože mě už asi nic nepřekvapí :-D Z té večeře mám trošku váčitky, ale pořád si opakuju, že to byla jen zelenina bez oeje a trošku kuřete..